Start » Aktiviteter » Sensorik och marknadsföring

Maila sidan

    Ditt namn (obligatorisk)

    Din epost (obligatorisk)

    Vart ska det mailas? (obligatorisk)

    Ämne

    Ditt meddelande

    Sensorik och marknadsföring

    2021-04-16

    Se webbinariet i efterhand på Handelsrådets Youtubekanal!

    Så kan VR och Instagram göra maten godare!

    Direktsänt webbinarium med Johan Swahn, Örebro universitet, kring sensorik inom marknadsföring och i butik.

    Utifrån sin erfarenhet av både forskning och praktiskt arbete inom marknadsföring berättar han bland annat kring sensorikens betydelse för måltidsupplevelsen och om hur kommunikation i digitala kanaler kan göra maten godare och hälsosammare.

    Johan Swahn har doktorerat i sensorisk marknadsföring vid Örebro universitet, och är verksam vid universitets Sense Lab. Han har en lång bakgrund från livsmedelsbranschen. Idag driver han företaget The Taste Lab.

    Prenumerera på nyhetsbrev