Aktivitet
Start » Aktiviteter » Retail Trends – Customer Experience Workshop

Maila sidan

    Ditt namn (obligatorisk)

    Din epost (obligatorisk)

    Vart ska det mailas? (obligatorisk)

    Ämne

    Ditt meddelande

    Retail Trends – Customer Experience Workshop

    Kundupplevelsen i fokus - workshop 1 av 4

    2018-03-05

    Nu kickar vi igång 2018 med den första i Centrum för handelsforsknings serie om fyra workshops kring olika handelstrender.

    Den första workshopen har fokus på kundupplevelsen.

    Vi lever i en tid av förändring – och handeln är inget undantag. Digitaliseringen bidrar till att förändra butikens roll i handeln, men i en allt mer uppkopplad värld blir det fysiska mötet bara viktigare och viktigare. Många handelsföretag arbetar just nu med att förändra sina kundmöten och ett sätt att behålla (eller locka tillbaka) kunderna till butiken är att arbeta tydligare med möten, upplevelser och att integrera den digitala och fysiska kontaktytan mot kunden.

    Under 2018 anordnar Centrum för handelsforskning totalt fyra workshops kring handeln med olika tema. Temat för den första workshopen är kundupplevelsen.

    Preliminär agenda

    08.30-09.00 Kaffe och registrering

    09.00-09.20 Inledning – Jens Hultman, Centrum för handelsforskning vid Lunds universitet

    09.20-10.00 Developing the IKEA experience – Marcus McKinley, Customer experience, IKEA Group

    10.00-10.40 Retail trends – customer experience – Shawn Roberts & Filip Åhman, WorkShop

    10.40-11.00 Diskussion kring dagens tema under ledning av trendforskaren Sofia Ulver

    Prenumerera på nyhetsbrev